پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228179
مسئله يمن، بحرين، قطر همه از سازش با آمريکا آب مي خورد
تاریخ انتشار : 1396/03/19 16:37:11
نمایش : 1006
امام جمعه بخش باباحيدر گفت: آل سعودخائن قريب به 500 ميليارد دلار از اموال خود را با ذلت در اختيارآمريکا گذاشت تا توانست سازش کند.وحاضراست براي حفظ اين سازش منطقه را به آشوب بکشاند؛ مسئله يمن، بحرين، قطر و..همه از سازش با آمريکا آب مي خورد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام محمد باقر ياوري  ولادت با سعادت امام حسن مجتبي(ع) و روز اکرام راگرامي داشت وگفت: امام حسن مجتبي(ع) با تاسي به پدرش علي ابن ابيطالب پناه گاه نيازمندان بود تا آنجاکه به کريم اهل بيت معروف شد.
 
ايشان حمله تروريستي به مرقد امام راحل و مجلس شوراي اسلامي را محکوم نمود و براي 17 شهيد درخواست علو درجات کرد و اظهار داشت: اين عمليات در برابر اقتدار و عظمت جمهوري اسلامي ايران يک حرکت مذبوحانه وبزدلانه بيش نيست وکمتر از نيم ساعت با مقابله نيروهاي مسلح در نطفه خفه شد و مهره هاي کليدي آنها به درک واصل شدند.

وي  در ادامه سازش آل سعودخاين را با آمريکاي جنايتکار را محکوم کرد و گفت: بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري هزينه سازش کمتر از هزينه مقابله وبه چالش کشاندن استکبار نيست .

امام جمعه شهر باباحيدر در همين رابطه افزود: آل سعودخائن قريب به 500 ميليارد دلار از اموال خود را با ذلت در اختيارآمريکا گذاشت تا توانست سازش کند.وحاضراست براي حفظ اين سازش منطقه را به آشوب بکشاند؛ مسئله يمن، بحرين، قطر و..همه از سازش با آمريکا آب مي خورد.

ايشان درپايان از دست اندرکاران ستاد ارتحال امام خميني(ره) بخش باباحيدر قدرداني کردکه مراسم رحلت امام خميني(ره) ر ابا شکوه برگزارکردند و ازکسبه سطح شهر باباحيدر که تمثال امام راحل را نصب کردند تشکرکرد.

وي از شهرداري و شوراي اسلامي شهرکه کانال جنب مسجد را پوشاند قدرداني و تشکر نمود.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html